niedziela, 3 sierpnia 2014

[NEWS] Nominacja do LIEBSTER BLOG AWARD

Moi kochani mam dla Was wspaniałą wiadomość. Mianowicie zostałam nominowana do:

LIEBSTER BLOG AWARD

Na początku chciałam podziękowanie mamie tacie... Tak naprawdę najbardziej chcę podziękować Wam drodzy czytelnicy, za obserwowanie. Samo przeczytanie notatki jest dla mnie motywacją. Mam nadzieje, że będzie coraz lepiej. Obserwatorów będzie coraz więcej jak i komentarzy. Ten blog jest dla Was.

Za nominację dziękuje elf_0203 (Elfia pasja). Bardzo mi miło. Nie zawiodę.


CZYM W OGÓLE LIEBSTER BLOG AWARD?

Nominację dostaje blog od innego blogu w ramach uznania za "dobrą robotę". Następnie ma za zadanie opowiedzieć na 11 pytań i nominować następne 11 blogów

ODPOWIEDZI NA ZDANE PYTANIA.

1. Jak zrodził się pomysł na stworzenie właśnie takiego bloga?
W pewnym momencie swego życia zaczęłam dużo czytać dużo o japońskiej modzie, urodzie. Pomyślałam że może właśnie w tej tematyce może mi się udać. Pierwotnie blog miał być raczej tutorialowym blogiem, jednak po pierwszej notatce stwierdziłam że jednak to nie to i tak narodził się teraźniejszej wersji.  
2. Jakiej piosenki właśnie/ostatnio słuchasz?
 Potrafię cały czas to słuchać E-girls- Gomennasai no kissing you
3. Gdybyś miał/miała polecić mi książkę, co by to było?
Miasto kości tą książkę ostatnio czytałam i polecam.
4. Oglądasz dramy? Jeśli tak, jakie są Twoje ulubione?
Oglądam i z głębi serca polecam. Przepadam raczej za komediami romantycznymi. Ulubiona, wręcz kocham tę dramę, mianowicie: Hana Yori Dango (1+2+film). Potem Hana Kimi (mowa tu o japońskiej wersji), You're Beautiful (koreańska, japońska), Playful Kiss, Tatta Hitotsu no Koi, Yukan Club.
5. Kim (jeśli takiego masz) jest Twój ultimate bias? Dlaczego akurat on?
Nie mam pojęcia czy w Japonii też używane jest słowo bias ale moim ulubieńcem jest Jun Matsumoto Jin Akanishi, Tamamori Yūta, Tomohisa Yamashita.
6. Jaki jest Twój TOP5 ulubionych zespołów? (nie tylko k-pop)
Niestety nie odpowiem na to pytanie z tego względu że ja nie potrafiłabym złożyć takiego. Powodem jest to , że bardzo lubię poznawać nowe zespoły.
7. W jaki sposób rozpoczęło się Twoje zainteresowanie K-Pop'em? (nie "pierwsze spotkanie", ale moment, kiedy to "nabrało rozpędu", pierwsza muzyczna, k-pop'owa "faza")
Nie mam jak to powiedziałaś "faz". Dla mnie kpop jest tylko muzyką którą można posłuchać.
8. Animacje Disney'a są ponadczasowe. Lubisz je oglądać? Jeśli tak, jaka jest Twoja ulubiona?
Kiedyś to była animacja. Królewna Śnieżka, Kopciuszek (moja ulubiona) i wiele wiele innych. Dzięki nim moje dzieciństwo było piękne.
9. Jaka jest Twoja ulubiona postać (z filmu, książki, dramy, anime itp...)?
Domyoji z Hana Yori Dango
10. Jakie są Twoje zainteresowania, poza tematem bloga?
Lubie Japonię: muzykę, kulturę, język. Lubię rysować, czytać blogi.
11. Gdybyś miał/miała polecić mi kilka najciekawszych (Twoim zdaniem) filmów, co by to było?
Oj nie mam pojęcia :p
ODE MNIE:

Co do pytań i nominacji. Jest wiele blogów godnych pochwały a z tego co widziałam mają już nominację. Dlatego też nikogo nie nominuję :) Za swoją nominację jeszcze raz bardzo dziękuję :)



2 komentarze:

  1. Nominacja, jak najbardziej, zasłużona!
    Lubisz rysować? :D A można gdzieś zobaczyć jakieś Twoje rysunki? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Możliwe że kiedyś wstawię je na mojego osobistego bloga: azunyaworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń